C une de mes filles favoris, meme si elle habite loin de moi =)

Igår fick jag veta att min älskade Glasgowflicka kommer hem i augusti. Sen kommer hon inte bara hem utan till mig kommer hon. Alla ni andra i Sthlm, det är MIG, MOI, ME hon kommer och hälsar på. Ni får kanske fem min av hennes extremt värdefulla tid men jag får resten. Det har jag bestämt. Då blir det middag,drinkar och spaning på min favoritbar, all expenses on me =) Hör du det E? Jag ser himla mycket fram emot att du kommer så vi kan för en gångs skull prata face a face. Det är ändå 8 månader sen vi sågs. Så d gör lite mindre om juli rusar förbi. För i augusti så kommer hon. Äntligen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0