Dagens..

humör: Mellow/happy
önskan: Jag har så många att jag går under av dem.
längtan: Hem till min soulsearchande myskväll.
grattis: till E som fått en ny tjänst inom företaget!
miss: Kom en minut försent till bussen eller en halvtimme förtidigt till nästa buss, beroende på hur man ser det.
undran: kommer det lösa sig på alla plan trots att jag idag är ganska rädd att det inte gör det?
visa ord: Natascha Illum Berg i Sommarpratarna. Hon, Per Holknekt m fl har massa visa ord att dela ut, det är bara att ta in och börja leva efter!
skratt : har inte skrattat idag..än
tankar : kretsar kring jobbsök, semesteresan, garderobrensning och framtiden
vill ha: ledigt och något spännande i livet att småle åt.
fina: min nya ring som jag köpte via en blogg.
dåliga: mina negativa tankar, jag ska skyffla bort dem fram tills imornbitti!

Det var dagens det. Nu blir det Dagens Lunch.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0