Jag. Kan. inte. riktigt. fatta. Faktiskt.

För varje dag som går blir jag mer och mer amazed över hur jäkla blind jag faktiskt är. Hur felaktig min bild av saker och människor är, hur fel allt kan bli och hur jag chockad kan sitta och titta på bilder eller lyssna på berättelser och inte inse förrän nu hur det faktiskt var, hur det faktiskt är. Knäppa, korkade lilla jag. Jag får skylla mig själv men med tårar i ögonen inser jag fakta. Torkar dock bort dem och tar nya tag. För är det något jag har inom mig så är det iaf att hitta nya krafter och motivation att starta upp saker.

Dags att jobba igen imorn, tre dagar innan det blir minisemester i B-town! Imornkväll väntar Inception, ska tydligen vara ruskigt bra, ser jag fram emot!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0