Minnena och korten.


Me and min dromedar Helmi! Ute i Saharaöknen. K fyllde en flaska med sand från öknen som nu finns i Sumpan. Jag valde att inte ta med ngn sand. Minnena räcker gott och väl. Samt bilden av nomaden jag ville rymma med och bo i öknen med.

Han var grymt läcker under neath I tell ya =)

Jag önskade regn när jag åkte hem i fredags. Jag fick regn hela helgen. Svalkande och ger en anledning till att sitta inne och jobba och fixa. En vecka kvar av sommaren sen är det banne mig sluss. Har alltid sett sommarens slut den sista juli. Ser fram emot hösten. Typ megamycket!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men hahah. Det är ju du där på kortet. Det tog ett tag.

2010-07-26 @ 10:17:55
Postat av: Jenny

Nice!! haha svart att ge ngn kommentar om utseendet pa mannen, men far ta ditt word for it! ;)

2010-07-26 @ 15:00:48
Postat av: Sanna

Hahaha du är ju rolig Emelie, att du inte såg att det var jag =) och jenny, believe u me, han var galet sexig =)

2010-07-27 @ 07:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0