Nattliga tankar, frustrationer och beslut.

Jag hade en underlig kväll. Bestämde mig för att sova tidigt igår för att kunna vara på jobb supertidigt. Kunde.Inte.Somna. Läste Mia Skäringers bok. Helt.Underbar.Är.Den. Så jag kunde inte sluta läsa. Massa tankar myllrade i huvudet. Gick och satte mig på balkongen vid midnatt och satt där en stund och funtade på olika saker. Gick tillbaka in och läste lite till. Försökte sova igen. Någon gång runt tre slöt jag så mina ögon och vakna fem och funderade aldrig på att sova lite till. Gick upp och tidigt, tidigare än jag någonsin varit på jobbet satt jag här och fixade med mina kampanjer. Jag har iaf tänkt många kloka tankar och tagit många bra beslut. Jäklarns vad jag gillar Mia Skäringers tankar. Sätt att skriva, sätt att tänka. Hoppas hoppas hennes blogg finns någonstans.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0