Random information one might not need.

Det är ju fan så trist att komma tillbaka från äventyr. Jobbet känns aptrist, vardagen är aptrist och skulle man nu vandra in i mitt liv skulle det se ut såhär:

Katastrofalt stökig lägenhet då jag inte orkar städa. Outfits som det inte ligger en gnutta tanke bakom. Hår som är sönderblekt av den tunisiska solen. Solbränna som flagnar( heter det flagar eller flagnar?) Dammigt. Kallt. Och allmänt katastrof. På alla plan. Men så tänker jag. So maddafackin what? Det gör la inget att det är lite kaosartat just nu?  Jag har ju andra jobb på gång, städgenen ploppar säkert fram ikväll, frisörer finns det gott om och vardagen blir bättre när jag väl kommer in i den igen. Semestern är ju inte riktigt över. Båstad hägrar på torsdag. Så jag ska låta det vara en kaosvecka och just go with the wind. Så kan jag ta tag i det hele nästa vecka!

Såg Inception igår. Jag gillade den. Den var bra. Inte bäst i världen. Men bra!

Numera äter jag frulle på jobbet. På morgonen packar jag min macka and what else there is to eat och dukar sedan fint upp framför datorn. Det är mysfaktor på hög nivå, I tella ya that much.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0