Trött pårre

Alltså hade det inte varit så jäkla skönt om man bara kunde skita i allt vad utseende är? Skita i vad man hade på sig, skita i hur ens hy såg ut, hur smal,tjock,kort,lång,bred eller sned man var och bara VARA? Bara vara, lugn och rofylld.  Bara ha en tischa, en kjol och kanske en jacka på vintern men sen alltid gå runt i det? Bara borsta håret för att gå ut värsta tovorna, bara duscha för att man måste, bara endast det där nödvändiga. Efter utedass, kiss i skogen och mygg och fästingar i skärgården där inte det fanns varken dusch eller rinnande vatten, ja det var så befriande att bara vara och skita i allt ytliga. Hade jag kunnat hade jag fan skitit i allt det och bara varit. Ja det hade jag. Jäkla befriande tanke. Trött pårre e vad jag e.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0