Two feelings wrapped into one.

Det märks att det är sommar och stekhett ute. Inte en gnu som läser i bloggen, oh well, jag får läsa själv helt enkelt, hålla uppe statistiken =) 2 dagar kvar innan vi åker. Längtar ihjäl mig. Längtar inte ihjäl mig till sprutan jag ska ta ikväll. Men det är lika bra att jag vänjer mig. Kommer ju mos def åka till Afrika igen. Once u go Africa u never...ja fila på den ni =)

Mitt dilemma dessa sista dagar innan vacay är :

Kan man vara sjukt lycklig men samtidigt så in i bomben olycklig at the same time? För i såfall är jag det.

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

jag läser fortfarande så sluta nu inte att blogga bara för att du har semester =) Du kommer väl uppdatera någon gång under resan hoppas jag. Ha det nu så bra och ta hand om dig! Kram kram

2010-07-15 @ 12:20:53
Postat av: Emelie

Ha de så skojjigt kära du! Hälsa till de andra och ta de lungt med solen och alkoholen. Vi är ju faktiskt inte 20 längre.hahaha

2010-07-15 @ 12:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0