Lists

Låt du hörde: Eminem Ft Rihanna  "I love the way you lie" Bästa låten like EVA!

Film du såg: Halva Bounty hunter, kommer inte se resten.

Mat du åt: Naturdiet

Kram: Jenny

Känslan: Enorm Trötthet

Resa: London

Glädje: Gårdagens häng på Bagpipers

Dröm: Att jag skulle gifta mig i apful klänning

Person du träffade: Alla mina kollegor på jobbet.

Personen du pratade i telefon med: Jenny

Personen du fick sms av: Jenny

Gången du åt 7-eleven korv: Har jag aldrig gjort lol

Gången du var utomhus: På midsommarafton!

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kan det ha varit i julas?

Saken du köpte: Biobiljett

Allmänt

Ska bli skoj: Vår semesteresa!

Ska inte bli skoj att: Att köpa bikini

Sparar till: Alla resor vi ska göra i höst

Pålägg som gäller: Inget

Önskar att jag var bättre på: Mycket saker, framför allt att gilla läget

Dagens dryck: Kaffe en masse

Vad saknar du: A whole lotta stuff

Tre band/artister: Beyonce, MJ, Shayne Ward

Vad har du gjort idag: Jobbat, lunchat, kämpat mot trötthet

Brukar du svära mycket: Tyvärr ja.

Hur tidigt stiger du upp: Oftast halv sex

På helgerna: Runt 11

Vad ska du göra ikväll: Ikväll ska jag krypa ihop i soffan o sen lägga mig typ 8.

Hur många timmar sover du per natt: Aldrig mer än 6h

Vem är snyggast i världen: Beyonce

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Ja vad var det egentligen?

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: Elsas Mode

Mitt rum kan beskrivas som: Mixat

Mig själv med tre ord (just nu): Trött,hungrig,grinig

Jag tränar: Väldigt sällan tyvärr, vet inte vad som hänt med mig.

Jag ville bli när jag var liten: Dansare

Vi vet alla att jag älskar listor så därför kommer ännu en ovan. Det roligaste med listorna är att om något år eller så, så kan jag gå tillbaka om läsa vad jag skrivit och komma ihåg.
Så ja, det är mest för min egen skull jag lägger upp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0