Regarder dans l´avenir

Tänk om man kunde se in i framtiden. Iaf 2 år. Typ. Det hade varit perfekt. Jag skulle vilja se hur mitt liv ser ut om 2 år. Sommaren 2012, jag vill se det. Hade jag 2008 sett hur jag satt här på Eniro två senare så hade jag kunnat relaxa lite mer under 2009. Ja det vill jag banne mig, se in i framtiden.

Idag måste jag inhandla det värsta som finns i världen, bikini. Det är förjävligt faktiskt. Samt lite andra saker som behövs. Det blev helt plötsligt bråttom eftersom det bara är två dagar kvar innan vi åker. Tjo och Tjim vad najs det ska bli, första chartern sen 2001, here we go!

Ciao 

Kommentarer
Postat av: frida

sv: tur att det är nyttiga kravings :) lät gott med körsbär, inte ätit det än i år!

2010-07-13 @ 20:45:31
URL: http://fridasworld.shapemeup.se
Postat av: frida

om det är smaksatt yoghurt med 2% fett innehåller den 2 points per dl! :)

2010-07-14 @ 07:27:12
URL: http://fridasworld.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0