Bort med negativ energi så gott det går.

Humöret börjar bli bättre men jag är fortfarande på krigsstigen. Det finns några personer i min närhet som på senaste tiden fått för sig att de kan säga..ptja lite vad de vill. Fransmannen som säger att min engelska är dålig och att jag måste jobba på den...eeeh what? Kanadicken som säger både det ena och andra om hur jag (och tjejer) är och beter oss. För det första, I DID NOT ask for ur opinion. 2nd Jag tror inte att du ska klaga på min engelska när du själv sätter isn´t efter allt du säger...Im going to the store isnt? Jomen absolut. Jäkla massa judgande, klagande och retarderade kommentarer. Så I press DELETE on these people. Bort ska dem med en väldig fart.

För att muntra upp denna ack så soliga men ändå så svarta dag, så går vi och köper sushi till lunch. Min kollega J, hon är härlig hon, vi har lunchdejtat sen jag började här, vi är våra matlådor trogna men idag, ja då går vi wild and crazy! Sushi delux!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0