Different version, still the yummiest man =)



Min ultimata favvis gjorde tydligen två versioner av sin video till Halo. Enda som är bra med det är att man får lägga ögonen än mer på Michael Ealy, fy sjuttsingen vad den mannen är fiiiiiin! Hade jag kunnat hitta en version av honom här i stan hade jag knipit honom direkt, även om han var helt psykotisk, konstig, och tvärt emot mig, jag hade stått ut, je vous promets. Eller kanske inte. =)

Jag vet att jag sa att jag ville ha regn i helgen så jag kunde stanna inne och kolla fotboll. Men nu när jag fick det (ösregn då också) så tar jag tillbaka det, några droppar lördagmorgon hade räckt.

Härliga helg!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0