Focus on other things than the things u focus on now.

Det är inte alltid firanden blir som man tänkt sig. Vid sju stod vi två tappra och fösökte komma på hur vi skulle få ihop något att äta för kvällen. Alla mataffärer var såklart stängda (inget vi funderade på under dagen) och ingen mat hade vi. 7/11 räddade oss men den tradtionella sillen uteblev. Dock blev det en supertrevlig kväll som slutade någon gång vid halv femsnåret när jag satte nyckeln i låset till min lilla lya.



Kvällens största läxa är att inte ta allt så jäkla allvarligt och inte fokusera på sådant som egentligen inte är viktigt. Det delades många visa ord, älskar sådana kvällar.

Idag är det skön slapparfotbollslördag, tvätten e gjord, städning likaså. Har hitta nya fantastiska bloggar och fördjupa mig i och jag tror efter bara 3 timmars sömn att lilla jag behöver en nap snart. Powernap in between halvlekarna närmare bestämt.

Ikväll önskar jag att jag fick sätta på partyklänningen och infinna mig på Pepes i Båstad!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0