Fy bubblan för denna torsdag!

Jag är sååååå jävla irriterad! På allt och alla, men mest på:

- gatorna som har massa hål så istället för att graciöst glida fram på min cylle så studsar jag fram.

- folk som stirrar på en, helt ogenerat, vid flera tillfällen har jag sagt vad glor du på (inte så högt att de klart och tydligt hör det men tillräckligt högt för att de ska höra att jag säger något.

-
min spegelbild

- min garderob

- nyhetspratarnas klämkäcka kommentarer

- att vi har vidrigt kaffe på jobbet

- att det är sommar, jag börjar komma ihåg nu varför jag är en vår/höst/vinter-tjej

- människor som ger mig kritik och säger de mest idiotiska sakerna och TROR att det är OK att säga så. Tänker göra som en kompis till mig gjort, radera halva telefon/facebook-kontakterna.

och sen en massa andra saker som irriterar mig något så enormt. Idag ska jag sitta på min plats, göra mitt jobb och inte prata med en själ. Leave me the hell alone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0