Googleexpert, kan man titulera sig det om man använder det mycket?

Jomenvisst tog jag mig runt! Vårruset avklarat. Kunde jag sprungit fortare, säkert. är jag nöjd med insatsen, Jorrå, helt okej, funtade imorse på att ta min nummerlapp och springa en gång till ikväll...men nej så roligt ska vi inte ha det. Besides, vi har utbildning på jobbet ikväll med gästande googleexpert (so he says=) Sen ska jag gå den 1,5 timmar långa promenaden hem. Ser fram emot det redan nu. Varför jag inte tränat på hela våren är helt beyond me, nu när jag börjat igen är det som en drog och jag får krupp om jag inte rör mig. Muppigt.

Imorgon ska jag ääääääntligen få fina händer igen, naglar will be put on, delux. Sen kommer F på fredag!! Ska bli så jäkla DEJLIGT! Här ska det shoppas, lösas stora som små problem, käkas frulle på balkong och festa lite lagom sådär. Håll i dej F, helgen kommer bli grrrrrrym! =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0