Ibland behöver man höra ett sanningens ord.

Jag har turen att känna en helsikes massa bra människor och en av dem är min kära kusselin. Hon är allt bra hon. I fredags när jag ännu en gång försökte dra upp samma ämne så himlade hon med ögonen och sa saker som tidgare kanske inte sagts men som säkerligen tänkts. Så jag fick mig några välvalda ord i all omtänksamhet. Ord som jag i helgen har funderat mycket över och konstaterat att hon har så rätt så rätt. Jag behöver ju inte gå in på vad som sades men det har iaf fått mig att tänka i lite nya banor och nu är det banne mig dags att styra upp det här.

Sen vill jag bara tillägga att ser jag ett endaste midsommaralbum, ett tack till för midsommarfirande eller en endaste blogg till som skriver om midsommar så skriker jag. Högt och irriterat. Så det så. =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tackar och sager detsamma. Men det ar NU, med tanke pa senaste blogginlagget och ditt mail, som dessa ord ska minnas och efterlevas! :)

2010-07-26 @ 15:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0