Lördag night, a loooooong night!

Om lördagen gick i kärlekens tecken för Vickan så gick den i glidarens tecken för mig. Vid tre lämnade jag lyan och mötte upp K på stan för att sen springa runt och leta plats för att se brudparet. Väl inne på MAX fick vi se en glimt av ekipaget när de (bokstavligen talat) dundrade förbi i 190.

Efter att sen har sett dem vinka från slottets balkong gled vi vidare till vårt kära Bagpipers och högg in på drinkar. A mötte upp och när K lämnat oss för en timmes sömn hängde jag & A kvar medan A spanade på servitrisen. Min bartender var MIA så A stod för spanandet alone this time.
Senare tog jag och A oss till parken vid Berns och hängde där tills klockan blev midnatt. 00.00 stod vi på Gustav Adolf Torg och lyssnade på Basement Jaxx, Eric Pryds och dansade till Housemusik. A räknade snygga tjejer, jag räknade snygga killar. A:45 S:13, säger en hel del om hur mycke snygga tjejer det faktiskt finns här stan(eller kanske min kräsenhet hehe).


Vid två kom så K tillbaka och hon och jag gled hemåt till Gärdet, hängde på min balkong och kollade otäcka serier fram tills klockan sex då K skulle fara med båten till Suomi. Jag fick härligt nog gå och lägga mig och sova. Helnatt I must say.

Förutom Vickan och Danne så såg jag den här kändisen

Jamen ni ser väl alla att det är Henrik Hjelt?

Han hängde med den här snubben

Trodde dem representerade olika partier? Det är ju inte så att Mona & Fredrik hänger på fritiden, jag anar stora rubriker i Aftonbladet när de läst min blogg....=)

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0