Midsummer momentus

Det som kan ha varit lite trist med mitt hattande över världen är nog att man inte har några tradtionsfirande att se fram emot här hemma. Alla springer runt och planerar midsommarfirande, ska åka tll stugor eller öar med stora kompisgäng. Det där har inte jag och mina vänner. Vi är en tapper skara på fyra pers som imorgon skär upp lax, klickar gräddfil på potäterna och stirrar ner i nubbglaset. Oh well, vi överlever! Man vill ju inte ta tillbaka något man gjort in the past ändå, lite midsommarfirande kan man greja ändå =)

Imorgon är jag ledig från Eniro men ska jobba lite med mitt andra lilla projekt samt ta värsta långa promenaden på djurgården, det är friggin löööövely att bo så nära det området.

GLAD MIDSOMMAR Y´all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0