More fridays to the people!

Trots att jag fick fina naglar och ett mysbesök på Js balkong så går nog torsdagen till historien som en bad bad bad day. Dålig morgon, liiite bättre eftermiddag men kvällen slutade med att jag låste ut mig. Fick åka tillbaka till söder för att fiska upp en nyckel och sen tillbaka, hemma långt senare än jag planerat så nu fick jag inte städat inför det kommande besöket. Stört. Dock har fredagsmorgonen inneburit kaffe, Metro-tidning och sol, bättre fredagmorgon får man leta efter!



Dock känner jag ända från roten av mitt core (ni hajjar vad jag menar då eller hur) att det är dags för en förändring i livet. Nu har jag levt på detta sättet sen november och vi vet ju att jag tröttnar oftast efter ett halvår, ibland ett år. Så med frisörbesök inbokat så ska de skakas om på frisyrplanet. Jag har inte tränat ett jota sen jag flyttade till Sthlm, men sedan i måndags är jag värsta träningsidioten, tar alla trappor ist för rulltrappor, cyklar fram och tillbaka från jobbet, går av bussen tre stationer tidigare och promenerar. Nu saknas bara träningskortet och jag är all IN! Det är ju trots allt BEACH V.29. Vad mer kan man förändra? Garderoben - workin on it, umgänge? Nej me love me cool homies, jobb? Jo det lär ju hända förr eller senare, boende? Det byts ut innan året är slut tror jag.

Dags för helg!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0