Nätdagboken

Har de senaste timmarna gått igenom fem års bloggande. Från mitt första inlägg till det jag tidigare lade in idag. Jag saknar Kanada. Jag saknar Paris. Jag saknar allt det vi gjorde. Jag vill göra allt sådant igen. Jag vill inte ha lägenhet, fast jobb, bo i en och samma stad resten av livet. Jag vill ut,bort,upp och iväg!!

....samtidigt så trivs jag ju, livet är för jäkla bra här med! Men fy vad jag upplevt mycket och ångrar inte något alls, inte en endaste människa jag träffat, inte en endaste plats jag varit på. Min livsresa har varit SUPERB! Just nu vill jag dock bara gå bakåt i tiden, sväva på ett moln och sväva förbi de platser där jag en gång varit och titta ner på allt som hände, underbara tider. Mest av allt vill jag ta J & E och sätta dem på ett plan tillsammans med mig och ta Paris-livet en helg igen. Flickor, det måste bli av innan året är slut!

En underbart lugn och härlig lördag med storstädning, fotboll, powerwalk, fotboll och snart ännu mer fotboll. Första dagen denna veckan jag spenderar helt själv. Behövligt. Imorgon kommer besökarna och det är full fart igen!

Go England!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0