SOUSSE


2002 var jag på Cypern, precis innan jag åkte till USA. Det var senast jag var på solsemester.Om man inte räknar sex månader i San Diego som "solsemester", vidare hårt arbete var det ju inte, hehe. Inte för att solsemester är något jag längtar efter sådär supermycket, helt enkelt inte min grej. Blir rastlös av att ligga på stranden och värme i för stor mängd, njaee tack. MEN årets solresa ser jag riktigt mycket fram emot! Som det ser ut nu så kommer det bli Tunisien vecka 29, boka ska vi göra imorn! Så nu håller jag tummarna att resan finns, att den inte blivit dyrare och att inget annat händer för då får jag äntligen komma till den kontinent jag är mest nyfiken på i hela världen! Samt att det är ett muslimskt land vilket passar mig perfaboll då jag vägrar ta av mig mina svarta strumpbyxor, trots att det är sommar =)


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0