Torsdagkväll i all sin glans, Sanna is still dancing on her own.

Åh vad jag äääääälskar fotbolls VM! Varje dag väntar nya matcher, some mer spännande än andra. Då vi inte är med är France laget som ligger mig närmast om hjärtat. Jag bara smälter när jag hör spelarna tala franska. Ja när jag hör vem som helst tala franska! Jag kan inte hjälpa det men när franska talas av en regular looking guy så blir han helt plötsligt så mycket attraktivare. Jag tror det är därför eXes har kommit undan med skit, så fort de försökte förklara sig så smälte jag. Bein, ma cherie, tu sais pourqoui je le faisais? C parce que....och där förlorar jag kampen mot det franska underbara språket. Ubertöntigt I know =) Livsfarligt, u got it!

Jag har äntligen hittat den ultimata klänningen. Den skulle passa mig som handen i handsken, eller vad tror ni? Skulle inte den här vara SÅ MYCKET JAG?

Vem skulle inte bli sugen på mig så säg? =) (Bild lånad av Amanda )

Tippandet i fotbolls VM går sådär. Spanien klantar sig, Grekland slår Nigeria, och lag som normalt inte alls är bra gör supermatcher. Nej tippandet går sådär men jag är inte ensam om att tippa åt helskotta. Ikväll har jag tippat 1-1 i France-matchen men jag vill såklart hellre de vinner. Hellre VM-guld åt fransmännen än 2000:- till min ficka.
Tror jag. Fast. Eller nej vänta nu.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0