13 dagar and then a new better period starts.

I am having a major svacka. Livet är ju egentligen toppen, men jag kan inte skaka av mig känslan av att något är underbart fel. Ingen av de saker jag tagit för mig den senaste tiden har gått min väg och det är frustrerande. Fucking frustrating. Visst får det lite mer effekt när man säger det på engelska? Men Jo, det får det.... =)

Jag brukar få rätt på de saker jag vill ha eller uppnå. Not this time. Not these 6 months. Men så tänker jag såhär: Snart är juni över. Då börjar andra halvan av 2010. Då börjar vi om. Nya tag, nya krafter. Så de närmaste två veckorna ska jag bara softa, inte kämpa för något alls utan bara gilla läget.

Det enda bra just nu är det lilla Xtrajobb jag fått. Kan bli riktigt roligt plus lite extra kaching in tha plånka. Delux.

Nu slänger vi bort neggotankarna, gillar läget och jobbar på!

Oh btw en av mina french homies har blitt med blogg. Fint skriven text om vem som inspirerade honom OCH kom på bloggnamnet som ni måste LÄSA

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0