Vem får läsa min "öppen-för-alla-online" blogg?

Det här med vem som läser ens blogg är det ju alltid lite...ja mixed feelings kring that faktiskt. Alla vill la ha massa läsare, se sin statistikkurva gå uppåt men samtidigt kan jag känna vissa restriktioner inför vem som läser.
Mina päron har förbud mot att läsa, min bror vill inte ens läsa. Jag har ju fått några surpriser när folk avslöjat att de läser bloggen, dock endast glädjande. Men när folk frågar varför jag inte låtit dem veta att jag har en blogg så är det just för att även om jag basunerar ut mina känslor på internet så gömmer jag den ändå. Does it make sense?

Tennismatchen var fun fun, mina kollegor och jag har hittat ett bra sätt att bonda after work. Nästa vecka står badminton på schemat. J har spelat SM i badminton. Ni förstår ju bra det kommer gå för oss andra...

Ikväll är det reunion med mina San Diegans sans E. Han vägrar lämna Gbg för Sthlm, inte ens för en helg. Tråkigt tycker jag o A. Dock skulle ju vi kunna raca ner till Sveriges framsida för häng med honom. Tåls att tänka på =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Förtår precis ditt tänk med att man vill va privat men samtidigt dela med sig.

2010-06-22 @ 11:50:48
Postat av: Sanna

Precis! Och här kan man ju lufta sånt som inte är så hemligt men risken är att d ibland blir lite väl ytligt =) Oh well! Haha. Saknar din blogg dock=(

2010-06-22 @ 12:54:19
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0