Frisk flärd med friska tankar!

Med besökare kommer också nya tankar och friska åsikter, vilket alltid är välkommet och efter att hon susat tillbaka till sin hemstad började jag funta på en hel del saker. Och kom på att det krävs en del förändringar här. Så.
Det är vad jag funtar på dagarna långa. How to change. What to change. When to change.
Jag gillar förändringar. Stora som små. Nu gäller det stora förändringar. De små har jag redan genomgått. Typ

En sak iaf säker, me god vad roliga människor jag har runt mig. R som får mig att skratta på kvällstid. Mina arbetshomies som är de bästa, igår när F kom och berättade att han skulle hämta sina golfklubbor på öööön så sa han det på ett så anspråkslöst sätt men ändå så jäkla roligt att jag på bussen hem igår började fnittra lite sådär halvhysteriskt. Sthlmare i mitt hjärta, I tell ya. Min pappa som kläckte ur sig en rolig sak som jag också gick och log över under eftermiddagen. Det är de små sakerna som gör vardagen bättre.

Imorn kommer min brorsa. Då blir det att hänga på Stureplan med bratsen. För en kväll går det bra. På lördag kommer min äldsta käraste vän M med bf. Lyxigt. Jag bjuder upp till frulle på balkongen. Här skulle en van bloggare skriva "frulle på ballen" för det är så balkong tydligen kallas i bloggvärlden. Jag vägrar. Stenhårt. Balkong är balkong, ballen är en... en annan sak helt enkelt =)

Ikväll blir det team-aktivitet med gänget på jobbet, skojjigt värre.

Fullspäckat? Well u gotta love it!





Kommentarer
Postat av: M (oldest friend)

Jag kommenterar inte ofta, men jag smygläser din blogg väldigt ofta, du är roligt!!! Jag blir lika glad när du nämner mig i den :) känns nästan som att du vore kändisen och jag mallig över att du känner mig haha! Love

2010-06-08 @ 10:45:44
Postat av: Sanna

Inte visste jag att du gjorde det!! Me god vad roligt att höra! Tv hela dagar till sen sitter vi och snackilackar på sthlms grymmaste balkong kära du! =)

2010-06-09 @ 07:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0