Allmänna galleriet har ett speciellt klientel om jag får säga så =)

På måndagmorgnar när jag går till jobbet är mitt hem immaculate. Städat, snygg och hemtrevligt. Ungefär när jag når onsdagkvällen är det som om en orkan dragit fram. Då har alla sena kvällar, långa dagar på jobbet och provandes av outfits tagit ut sin rätt och kläder ligger överallt, diskberget är sju meter högt och papper ligger överallt. Så imorse när jag äntligen kom upp var det med bedrövelse jag tvingades leka inte nudda golvet då jag praktiskt taget inte såg golvet utan fick gräva mig fram från sängen till toaletten.

Föreläsningen igår var rent ut sagt värdelös. Dock var baren vi besökte efteråt för att fira S mycket najs, svår att hitta men väl värd att leta efter!

5 dagar och sen är det Londontime! Längtar faktiskt mer till denna resa än jag längtat till något på länge. Senast jag längtade massor var innan jag åkte te Emedarrlino i Glasgow, ja jäklas vad jag längtade då! =)

Sen vill jag bara säga det att jag har typ världens bästa arbetskollegor. FYI.

Nu ska jag jobba satan i det, om 4 timmar är det nästa jobb som gäller!

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0