Fredro Starr, well he sure was a star när jag var 13!

Jag har ju en liten thing för mörka killar. Imorse på väg till jobbet funderade jag på hur detta kommer sig. Man är ju som man är antar jag men ändå, någonstans måste denna fascination uppstått och för en minut sedan kom jag på när det började...
Kommer ni ihåg tv-serien Moesha?? Med Brandy? Kille som spelade hennes pojkvän?


Japp, jag föll pladask för honom. Utseendemässigt men också hans style. Det var nog then and there som jag fastnade i det där träsket( om man nu kan kalla det för ett träsk, aint nothin wrong with some chocolat right=). 1996 var året och jag var 13 år. Nu är jag dubbelt så gammal och har fortfarande inte kommit över det=)

Vi får väl se när jag är 30. Jag ger mig själv 3 år till, sen får jag banne mig börja tänka outside the friggin box.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är han! Från sunset park! Vi måste fortfarande se den!

2010-03-20 @ 08:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0