Sannas vecka 11 går mot sitt slut, skynda skynda säger jag! =)


Favoritklänningen just nu, loves it!
Veckan har varit hektisk och nu ikväll blir det vila vila vila

Det blir sill, mozarella, ägg och Henke. Alltså tänk ändå, här gick vi i samma klass, spelade fotboll,innebandy och alla dess möjliga sporter på gympan ihop och nu är han superstjärna på isen...tänk om man insett hans potential då och haffat honom, snygg, superduktig på sin grej och en härlig person =) Nåväl, his girl is a lucky lady!
On to the next...

Kan man bli bakfull på ETT glas vin?
Tydligen...jag kravlade till jobbet, jag kravlade hem, herreminje vad jag börjar bli way way OLD.


VIll ni uppröras av hur jäääääla trångsynta svenskar är?
Checka denna dokumentär om våldtäkten i Bjästa. Bjästa ska ju aldrig besökas, verkar vara värre än värsta Hillbillihålan i good ol US and A. Skrämmande.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0