To the left to the left, U are NOT irreplacable.

Det här med att visa respekt verkar vara tricky. De flesta vet såklart men så finns det denna lilla klick av personer som inte vet. Snubben som jag dejtat de senaste veckorna tillhörde tydligen den klicken. Hade detta varit 5 år sedan så hade jag nog haft överseende med händelsen i lördags. Men inte i dagsläget. Det gör mig fullkomligt rasande att en människa så nonchalant och respektlöst tror sig kunna gå igenom livet och tro sig komma undan med saker. Well another one bites the dust. I am not having it. So I kicked him smoothly to the curb.

Våren försvann och vintern är här i stan igen. Snön vräker ner och det vårglada humöret lade sig i en driva och fortsatte sova. Men jag ska ändå plocka fram vårjackan till helgen för nu är det drygt en vecka till London och där, där är det banne mig VÅR!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0