Kallar man sig ftf ny i stan eller?

På tisdag har jag bott här i 4 månader. Jäklarns vad tiden går fort.
Kändisspotting so far:
Lena Endre, Sanna Bråding, Christer Ulfbåge, E-type, Johanna Lind, Maria Montezami & Jesper Sahlen
Span so far:
3 jobbspan på Eniro. 1 jobbspan på (Stud)yBuddy. 1 Span i mitt hus. 1 bartenderspan. 1 vaktspan =7span.
Glöm att gå ut utan smink och rätt out fit. Always be prepared. The spans are everywhere.
Antal AWn so far:
Inte tillräckligt många, med våren kommer AWs minst två ggr i veckan anser jag!
Antal soffbesökare so far:
3 st fina flickor som besökt mig, och det väntas fler besök under våren. E, kom igen nu! Gbg e inte så långt bort! J från San D tror jag la, M från H-town och vem helst som tror att gärdet är det place to sova på- kom!!

Mina konstana problem:
Hitta hårfrisörska - Hittat!
Hitta nageltjej - Inte än..
Hitta promenadstråk - Inte än...
Hitta bättre i stan - Jodå men inte tillräckligt bra

Härliga fyra månader har det varit, mest tack vare alla roliga människor jag träffat =)

Ciao


Kommentarer
Postat av: annelie

Måste nästan erkänna att jag blir lite avis på dig. Vill också ha jobb och egen lägenhet. Men snart så...hoppas jag =) Kram

2010-03-11 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0