I´m stressed. Att vara lite stressad är bra. Om man kan hantera den. Eller?

Jag är så stressad, uppjagad och totalt okoncentrerad. Istället för att gå upp halv sex som jag normalt gör låg jag kvar tills sex och gick igenom alla saker jag måste fixa innan och efter jobben...Då blev jag ju stressad över att jag nog inte skulle vara tidig på jobbet (eftersom jag låg kvar i le lit) och behövde några minuter för att planera hur jag skulle kunna vara så snabb som möjligt under morgonrutinen...haha retarderad. Je sais.

Så vad har jag gjort för knäppheter denna vecka då?
- Pratat om min granne( som sket i att ge mig min post som kommit fel) och inser sedan att han står utanför dörren och försöker lägga in ett kuvert i mitt inkast. Alltså hörde han allt och vet nu att jag och vår hyresvärd tycker att han var slö som gjorde så.
- Totalt loosat det när jag trodde mitt kreditkort och körkort var borta men insåg efter femton varv runt baren att det låg i BHn. Där jag alltid lägger dem. Ju.
- Jag fortsätter att hoppa av på fel stationer, dock har jag dessa gånger insett att jag är fel och rekulerat (kan man säga så på svenska?) tillbaka in i tåget..

Dock har jag gjort en bra sak. Jag fick en superstor gottepåse av L som tack för sovplats. Normalt hade jag satt i mig allt eller gått och småätit varje dag. Men se den nya Sanna tänker annorlunda. Så jag tog med godiset till workshopen på jobbet och bjussa mina jobhomies på det. Snajsigt. Smart av mig. Slipper man ha ångest över att man ätit godis mitt i veckan =) Men L läser ju obviously min blogg för hon visste att jag älskar älskar godis =) TACK L!!

Ikväll ska jag få fixa till mitt barr. Och ja, så har jag ju en dejt också...Vi får la se vad som händer och sker...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Lis

Sanna jag tycker inte att du ska undanhålla att du satte i dig godis på onsdagmorgon klockan 07.30, haha! Tack för sovplats, du e så snäll!!

2010-03-11 @ 19:55:11
Postat av: marresmamma

Rekulerat? Njae... retirerat, kanske? :) Vänliga hälsningar från språkpolisen.

2010-03-13 @ 11:03:20
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0