Pep talk delux.

Ämnen bara poppar upp i huvudet idag, kanske för att Jason Derulos fantastiska låt får mig att vilja åka rutschkana ner för trappstången och omfamna första bästa person som jag stöter emot. Glädjen i låten är wonderful!
Jag har ju kommit på att jag är ganska involverad i folks liv på ett eller annat sätt. Lyssnar, kommer med råd och peppar utav bara den, vilket jag tycker är jätteroligt! Kanske man skulle bli en livscoach eller ngt? Många runt om mig verkar ju känna att de kan prata med mig då de öppnar upp sig och lättar sina hjärtan och jag hoppas de känner att mitt peppande kommer från hjärtat, cuz it does! Peppade en heartbroken imorse, hejade på ett blivande kärlekspar och peppade en annan till att leva i nuet och inte tänka på framtida problem!

Det enda som detta lett till är att...jag orkar inte prata om mina egna saker. De flesta skriver jag ju om i bloggen men de andra mer privata sakerna lägger jag locket på och typ ja stänger in i en box. Ganska skönt, ens egna bekymmer blir lixom mindre påtagliga.

Har haft en superbt bra kväll. Fått skor som gått i sönder fixade, tränade ett sjuhelsikes jobbigt pass på Balance, handlat mat, fått posten (den har varit frånvarande) och haft onsdagsmys a la Sanna. Imorn blir d J för hela slanten, och i helgen kommer Lottis! Yay!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0