Blondin, brunett, same shit different shade.

Lördagnatt och den blev inte som jag tänkt mig men likväl lika trevlig :) Bio Wall Street, not so good, myskväll framför serier och lite godnattsnack med room maten min. Fredagskvällen var superbt trevlig med shotar,vitlök,drinkar,vitlök,mat,vitlök, födelsedagssång och vitlök. Ja vi spenderade kvällen på Garlic & Shots.

Imorgon ska jag börja projekt "rymma ur lägenhet" då jag förmodligen och mest troligt kommer att flytta om sisådär 1 månad och en vecka. Lika bra att börja tidigt tycker jag, det finns en hel del saker som bara finns och tar upp plats i denna ack så mysiga men trånga lägenhet. En söndag, städandes framför roliga serier, perfekt söndag.

Veckan som varit var sjukt busy men kommande vecka innebär bara massa träning, kan inte sluta gå på danspassen, så roligt och så härligt efter en stillasittande dag på jobbet.

Nu ska jag se färdigt Lite sällskap med Filip & Fredrik och grunna över hur frisören lyckas göra mig brunett när jag sa blont hår tack......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0