Dancing Queen

1,2,3,4,5,6,8....oj vad jag dansar igen! Denna veckan blir det två danspass, nästa vecka bjuder på tre. Jag har heeelt kommit in i träningsrullningen och dans är ju det bästa jag vet, klart jag inte missar en lektion! Dansglädjen är tillbaka! Delish! Gårdagens lunch var ett nöje, Frösunda and it´s people is the shiiit, I tell ya. På kvällen blev jag bjuden på middag i Fredhäll, delish det med! Jag har det lite för bra nu =)

Snart bara en endaste dag kvar av fattigdom innan kontot fylls igen och vi kan leva som drottningar igen. På tal om royalties så fick jag ett sms av brodern att jag ju måste glutta på Kunga av Tylösand, livets idioter som han så fint kallade dem. Ikväll kör jag och Emelie dessa avsnitt som underhållning, får återkomma med recension, om ni inte sett dem =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0