I got a million ways to get it. Chose one.

Det går verkligen upp och ner. Ena veckan är allt skit, nästa seglar man fram på små fluffiga moln (gröna är dem i min fantasi) och allt bara går sådär BRA! Man får njuta så mycket man kan medan molnen håller en uppe, en dag finns dem inte där igen....

Den senaste mordhistorien med den 27-åriga tjejen i Gbg gör mig så himla illa berörd. Vet inte varför för det är ju tyvärr vardagsmat med sådana här saker. Kanske för att vi är lika gamla och att jag kan relatera till henne. Gått hem själv många gånger om har man ju gjort och ibland kanske i efter hand undrat hur dum man var att man utsätter sig för den risken. Så jäkla tragiskt och jag mår dåligt över hur alla i hennes omgivning måste må idag. Usch.

Ja, On a roll är bara förordet. Boys på krokarna, jobbsaker som händer men det allra allra allra bästa är alla mina underbart fina och fabulösa vänner. Varje gång jag tänker på att jag har mina nära samlade och alla nya bekantskaper i Sthlm samt underbara töser som kommer upp till stan med jämna mellanrum, ja då blir jag helt genomlycklig. Eller flickorna som förgyller min mailbox under dagarna. Ja det är nog det som gör leendet så stort.

Herre min je vad jag är lyckligt lottad.

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Alltså. Du och jensan får visst jättegärna komma till suburbia på fredag men jag kommer vara i the city å häva öl med Sofia :) Tycker ni istället ska komma till Bagpipers, darling, för där kommer jag (och dina maraboukakor) att vara!

2010-09-28 @ 16:49:26
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: marresmamma

Och du, fick chansen av DN att ge bort en gratis 30-dagars prenumeration så jag hoppas du har kvar din hotmail för jag uppgav den. du får ett mail som du ska svara på om du vill ha tidningen! Kram!

2010-09-28 @ 16:54:06
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

Alltså Anette, du är så grymt underbart gullig mot mig, Chokladkakor, Bagpipers, DN-prenumeration, U ROCK My Flower!!! Fick DN i lådan härom morgonen, kanske den redan börjat komma? Eller så var brevbäraren fortfarande full från helgens festligheter =) Anyways så kommer jag lätt till Bagpipers och bjuder på så många lättöl du kan tänkas häva! Ses på fredag, kramar i loads!!!

2010-09-29 @ 09:03:04
URL: http://zansi.blogg.se/
Postat av: marresmamma

Jag ska ta dig på orden, min sköna! Och ja, den brevbäraren var nog bara lite bakis eller så för jag fick erbjudandet strax innan jag skrev här på din blog. Nån måste ju ta hand om dig som ensam liten flicka i denna stoora stad och jag har ju en massa tid att göra sånt. Dessutom är jag inte bara kompis, jag är mamma också (så det liksom kommer helt naturligt) :)

2010-09-29 @ 16:31:24
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0