Monday morning tiredness


Snubben med afrot är gift med Peter Jöback. Snubben, Oskar, arbetar på mitt gym. Han är gyminstruktör. Lite sådär O-kändis. Han hälsade så hjärtligt senaste gången jag var på gymmet. Jag blev lite generad. For what reason undrar jag i mitt stilla sinne. För att han är gift med en kändis?? Töntigt.

Måndagmorgon och jag kan inte komma över hur hon så fatalt misslyckats med mitt hår. Trött jag blir. Måste man slösa tid på att gå dit igen och få det fixat. Måndagmorgnar är vad dem är men resten av veckan blir nog bra. Jag har en ny plan för hur jag ska klara av höstens arbete.... =) Kommer nog bli bra!

Helgens kändisspotting : Felix Herngren.

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Nu låter du lite som Jenny ang håret... men det ser säkert fab ut!

2010-09-27 @ 20:31:26
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

hihi ja jag gör nog det, men nu börjar jag ACCEPTERA det =)

2010-09-28 @ 10:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0