Reality becomes a dream.

Igår när jag gick förbi en barnvagn råkade jag stöta till den med mina väskor och jag tror mamman utstötte ett ERHM och dödsblick på det. Men jag gick vidare. Annars alltid brukar jag säga förlåt men vet inte, orkade inte stava det ordet vid den tidpunkten. Sen började jag fundilera på Filmon i Bounce då jag såg någon som liknade honom.



När jag sedan somnade flera timmar senare drömde jag om hur jag stötte till någons kundvagn i en mataffär och hur rasande vagnens ägare blev och börja måtta slag och sparkar mot mig. Jag fick hjälp av ett kassabiträde som kallar till sig ..........FILMON som säger till henne att sluta slå mig. Därefter frågar han hur jag mår och om jag tycker att butiken ska bjuda på lite mat. Det tycker fattiga jag (för det kommer jag ihåg i drömmen, att jag är low on cash) och får handla mat till ett värde av 500 pjux.



Tänk så mycket våra dagliga tankar påverkar drömmarna och tänk sicken soppa det kan bli när det blir dröm. Ganska skoj hur man får ihop det =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0