To be or not to be...NOT

Idag är en härligens dag, får träffa mina kära Enirosar, får middag lagad åt mig och tid att städa, tvätt och jobba, delish! Danspasset igårkväll var så jäkla jäkla fun. The most dorky yet FAB dansläraren som kombinerade house med Beyonce. Är superbt nöjd med mitt nya gym och känner att varenda krona jag kommer lägga där kommer vara värt det. Sover dåligt men är trots det superpigg om dagarna så det måste bero på träningen!

I helgen blir det make over time. Nya naglar, ny frisyr och ny hårfärg samt inhandlande av massa nya kläder. Nu kommer lönen. Och den kanske är slut på måndag men so be it. Som den singeln jag är så måste man ju vara på topp, eller något....på senaste tiden har jag känt mig som den här karaktären:

I filmen kastar hon sig ut och dejtar hej vilt och vågar lägga upp hjärtat på ett fat. för vem som helst att ta det. Jag är väl inte lika mycket out there men att erkänna mina känslor för en snubbe samt söka upp en annan därefter på facebook och ta kontakt..är liiiite out of carachter för mig, men man måste våga. Mitt motta denna höst kommer vara " vad fasiken har jag att förlora...egentligen?"

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Jag vill se bilder på nya frisyren och shoppingen senare =)

2010-09-22 @ 11:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0